God of War bez otwartego świata

Darius - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

God of War nie będzie miało otwartego świata. W rozmowie z portalem Polygon Cory Barlog zdradził kilka szczegółów dotyczących nowych przygód Kratosa.

Od zawsze wiedziałem, że nie chcę robić gry z otwartym światem. Gry, w której gracz czuje się tak, jakby musiał działać na zasadzie listy zadań.

Twórcy pragną dać nam odrobinę swobody, ale nie na tyle bo według Coreya może na tym  ucierpieć scenariusz. Zwłaszcza, że fabuła jest najważniejszym elementem God of War. Mała eksploracja? Nam to pasuje.

Kratos i Atreus mają cel, dzięki któremu podróżują po całym świecie, ale zawsze gdzieś w oddali jest coś, co przyciąga oko. Mamy taki pomysł, że będziemy wynagradzać ludzi za ciekawość czy rozglądanie się.

Chodzi o to, by dostrzec wejście do jaskini, wejść do niej i zobaczyć cały poziom, o którym wcześniej nie wiedziałeś. To uczucie bycia nagradzanym za ciekawość. To jest potężne. Dlatego gram w gry. Chodzi o istnienie w tym świecie.

Gra ma zadebiutować w przyszłym roku. Nie zdradzono jeszcze info o konkretnej dacie premiery.

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

DariusDarius
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]