Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie

ruthless - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie - gamedot.pl

Trzy dni po premierze gry „Ghostbusters”, odpowiedzialne za ten tytuł studio Fireforge Games ogłosiło bankructwo. Przez cały lipiec firma wyprzedawała swój majątek, aby spłacić wielomilionowe długi i ostatecznie utrzymać się na powierzchni. Wygląda na to, że wszystkie ich desperackie zabiegi spełzły na niczym i nie uratowała tego nawet premiera głośnej gry.

 

 

Gra okazała się całkowitą porażką. Jak się okazało, została ona stworzona w ekspresowym tempie, bo zaledwie w ciągu ośmiu miesięcy. Gdyby już sam ten fakt niewystarczająco dyskredytował producenta, to okazało się też, że skład pracujących w pocie czoła deweloperów składał się… wyłącznie z jednej osoby.

 

źródło: kotaku.com

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

ruthlessruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]