- Strona główna
- Newsy
- Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie
Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
![Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie - gamedot.pl Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie - gamedot.pl]()
Trzy dni po premierze gry „Ghostbusters”, odpowiedzialne za ten tytuł studio Fireforge Games ogłosiło bankructwo. Przez cały lipiec firma wyprzedawała swój majątek, aby spłacić wielomilionowe długi i ostatecznie utrzymać się na powierzchni. Wygląda na to, że wszystkie ich desperackie zabiegi spełzły na niczym i nie uratowała tego nawet premiera głośnej gry.
Gra okazała się całkowitą porażką. Jak się okazało, została ona stworzona w ekspresowym tempie, bo zaledwie w ciągu ośmiu miesięcy. Gdyby już sam ten fakt niewystarczająco dyskredytował producenta, to okazało się też, że skład pracujących w pocie czoła deweloperów składał się… wyłącznie z jednej osoby.
źródło: kotaku.com
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
ruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy