- Strona główna
- Newsy
- Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie
Ghostbusters, czyli krótka historia o tym, jak przegrać życie
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Trzy dni po premierze gry „Ghostbusters”, odpowiedzialne za ten tytuł studio Fireforge Games ogłosiło bankructwo. Przez cały lipiec firma wyprzedawała swój majątek, aby spłacić wielomilionowe długi i ostatecznie utrzymać się na powierzchni. Wygląda na to, że wszystkie ich desperackie zabiegi spełzły na niczym i nie uratowała tego nawet premiera głośnej gry.
Gra okazała się całkowitą porażką. Jak się okazało, została ona stworzona w ekspresowym tempie, bo zaledwie w ciągu ośmiu miesięcy. Gdyby już sam ten fakt niewystarczająco dyskredytował producenta, to okazało się też, że skład pracujących w pocie czoła deweloperów składał się… wyłącznie z jednej osoby.
źródło: kotaku.com
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
ruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy