Fani tworzą remake Resident Evil 2. Używają silnika Unreal Engine 4

hraboll - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy
Fani tworzą remake Resident Evil 2. Używają silnika Unreal Engine 4 - gamedot.pl

Capcom odświeża starsze/klasyczne odsłony marki Resident Evil i zarabia na tym spore pieniążki. Hipotetycznie sympatycy Biohazardu zainteresują się przedsięwzięciem realizowanym przez InvaderGames. Chodzi tu o Resident Evil 2 Reborn – czyli przenosiny „dwójeczki” do środowiska nowoczesnej technologii (Unreal Engine 4).

 

 

Pierwsze efekty są... całkiem obiecujące. Zauważmy, że niezależni programiści wybrali styl takiego Resident Evil 4 (shooter TPP). Jeszcze na przestrzeni tegorocznego lata będziemy testować całkowicie darmowy build (alpha).

 

 

Źródło: Gamesradar

1 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

awatar
SlinkPunisher (gość) 8 lat temu

Może być ciekawie.

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]