- Strona główna
- Newsy
- Fallout 4 z redukcją błędów
Fallout 4 z redukcją błędów
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Oprawa graficzna w grze Fallout 4 zbiera spolaryzowane opinie. Niektórzy uważają, że nie widzimy tu rzeczywistego postępu. Sam developer raczej cieszy się, iż może korzystać ze sprawdzonych narzędzi. Premiera wspomnianej gry nie powinna zostać storpedowana przez poważne problemy.
Fallout 4 to ogromna gra (z otwartym światem) i oczywiście pewne zgrzyty techniczne będą się pojawiać. Aczkolwiek ekipa Todda Howarda mogła już podczas głównego dewelopingu eliminować problemy, które naprawdę zamęczały hitowego Skyrima. To tablicy można przywołać choćby nierówny framerate dla wersji dedykowanej PS3. Game director zwraca uwagę też na kwestię zabezpieczenia zapisanego stanu rozgrywki (bug kasujący save'a). Wyciąganie wniosków ze wcześniejszych doświadczeń, szukanie właściwych rozwiązań ma ogromne znaczenie.
Źródło: Gamingbolt
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Fallout 4 Pip-Boy Edition już jest niedostępny, wszystko poszło...