Fallout 4 z redukcją błędów

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 z redukcją błędów - gamedot.pl

Oprawa graficzna w grze Fallout 4 zbiera spolaryzowane opinie. Niektórzy uważają, że nie widzimy tu rzeczywistego postępu. Sam developer raczej cieszy się, iż może korzystać ze sprawdzonych narzędzi. Premiera wspomnianej gry nie powinna zostać storpedowana przez poważne problemy.

 

Fallout 4 to ogromna gra (z otwartym światem) i oczywiście pewne zgrzyty techniczne będą się pojawiać. Aczkolwiek ekipa Todda Howarda mogła już podczas głównego dewelopingu eliminować problemy, które naprawdę zamęczały hitowego Skyrima. To tablicy można przywołać choćby nierówny framerate dla wersji dedykowanej PS3. Game director zwraca uwagę też na kwestię zabezpieczenia zapisanego stanu rozgrywki (bug kasujący save'a). Wyciąganie wniosków ze wcześniejszych doświadczeń, szukanie właściwych rozwiązań ma ogromne znaczenie.

 

Źródło: Gamingbolt

1 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

REDmartinesart 8 lat temu

Fallout 4 Pip-Boy Edition już jest niedostępny, wszystko poszło...

0 Odpowiedz
hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]