Fallout 4 rezygnuje z pauzowania akcji

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 rezygnuje z pauzowania akcji - gamedot.pl

Vault-Tec Assisted Targeting System ulega przekształceniu – wszystko na potrzeby Fallouta 4. Całkowite zamrożenie akcji zostanie zastąpione efektem slow-motion. Takie rozwiązanie wydaje się bardziej sprawiedliwe. VATS już nie zastopuje dynamicznego starcia – gracz nadal musi reagować na zaistniałą sytuację. Ruch jest obecny – zatem trzeba zwracać uwagę choćby na osłony terenowe.

 

Dynamika – choć zmniejszona – wymusza odpowiedni timing. Game director Todd Howard wyjaśnia, że obrażenia krytyczne skojarzone z VATS nie są już przypadkowe. Gracz otrzymuje realny wybór – gracz wpływa na efektywność ataku. Większa kontrola nad omawianym systemem powinna generować lepsze odczucia.

 

Źródło: Ganesradar

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]