• Strona główna
  • Newsy
  • Fallout 4 – bogactwo dialogu i jednakowe traktowanie każdej platformy docelowej

Fallout 4 – bogactwo dialogu i jednakowe traktowanie każdej platformy docelowej

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Fallout 4 – bogactwo dialogu i jednakowe traktowanie każdej platformy docelowej - gamedot.pl

Todd Howard (reżyser gry) uważa, że Boston jest idealnym miejscem dla rozwoju akcji w Fallout 4. Amerykańska historia jest tu połączona z nowoczesną technologią. Pojawia się też typowa Americana – czyli esencja kulturowa (wiadomego narodu).

 

Dla nowego Fallouta oczywiście ważny jest dialog (zresztą jest to zgodne z pewnym kanonem), wybieranie różnych opcji, kształtowanie konwersacji. Pojawiały się w okół tego różne obawy i wątpliwości... Bethesda ostatecznie wybiera rozwiązanie spełniające oczekiwania fanów. Na przestrzeni dwóch lat każdy aktor nagrał ponad 13 000 linii dialogowych. Dlatego gracze mogą odetchnąć z ulgą - będzie tu z kim i o czym rozmawiać.

 

Lider studia developerskiego podkreśla, że wszystkie wersje Fallouta 4 powstają jednocześnie. Oczywiście czasami trzeba skupić się na dedykowanej (tej czy innej platformie) pracy, ale wszystko trwa niezbyt długo dzięki podobieństwom między pecetami, PS4 i XOne.

 

Źródło: Gameshockers

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]