Gra Fallout 4 jako taka jest... gotowa. Teraz trzeba połączyć kluczowe elementy projektu. Połączyć i narzucić na nie ostatnie poprawki. Programiści wiedzą, jakie komponenty powinny pojawić się w premierowym produkcie – unika się teraz rewolucyjnych zmian. Oczywiście nawet w takiej sytuacji ekipa Bethesda Softworks pracuje bardzo ciężko i sumiennie.
Wszak developer myśli o wprowadzaniu odpowiedniego balansu do rozgrywki, eliminacji błędów i optymalizacji (dlatego nadal czekamy na prezentację zalecanych specyfikacji sprzętowych). Takie rzeczy są ważne – decydują o końcowym sukcesie. Nikt nie szuka odpowiedzi na pytania w stylu: Jak funkcjonuje nasz system walki? Programiści znają jego możliwości. Teraz priorytetem jest poprawa jakości – mówi o tym Pete Hines, specjalista od marketingu w wywiadzie dla serwisu Examiner.
Fallout 4 zadebiutuje 10 listopada na PC oraz wiodących konsolach.
hrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy