Faceless rezygnuje z modelu pełnego free-to-play

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Faceless rezygnuje z modelu pełnego free-to-play - gamedot.pl

Krótka lekcja historii: Faceless jest tytułem, który zaczynał jako modyfikacja do gry Half-Life 2, a jego bezpośrednią inspiracją był Slender.Twórcy stwierdzili, że przy tak wielkim zainteresowaniu ich modem, muszą wypuścić pełnoprawny, darmowy produkt. Powstała więc koncepcja rozbuowanej gry free-to-play, w której wraz ze znajomymi moglibyśmy rozwikłać tajemnicę Slendermana, przy okazji uciekając przed jego długimi łapami. Po sukcesie na Steam Greenlight, developerzy zmienili swoją decyzję - 'rdzeń' gry ma wciąż być darmowy, lecz zawierać on będzie tylko dwie mapy i prolog dla pojedynczego gracza. Cała reszta gry oraz tryb multiplayer będą dostępne po uiszczeniu zapłaty w wysokości ok. $10.

 

Decyzja autorów jest z jednej strony zrozumiała, ponieważ dzięki pieniądzom będą mogli oni rozwijać dalej ten tytuł, tak jak robią to inni niezależni developerzy. Z drugiej strony, tak wielka zmiana akurat po zatwierdzeniu gry przez Valve i społeczność Steama, jest trochę krzywdząca i może nadszarpnąć opinie o grach posiadających wczesny dostęp na tej platformie.

 

 

Źródło: polygon.com

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]