Odsłony marki Assassin’s Creed czy każde kolejne GTA – to projekty, jakie potrafią wygenerować naprawdę dobre wyniki handlowe. Raczej nie dziwi fakt, że EA śni o wyprodukowaniu wspaniałej gry akcji, gry udanie korzystającej z formuły sandboksa. Elektronicy inwestują w różne przedsięwzięcia, ale w portfolio wydawcy nie znajdziemy pozycji stanowiącej odpowiedzi na popularność cyklu Batman Arkham. To taki przykład...
Patrick Soderlund w wywiadzie dla IGN tłumaczy, że EA chce poszerzyć swoją ofertę – chce także zaoferować konsumentom coś świeżego i naprawdę innowacyjnego. Aczkolwiek każdy wielki plan musi mieć solidne fundamenty, chodzi tu o nawiązanie współpracy z odpowiednimi osobami. Rozmówca wspomnianego serwisu nie chciał powiedzieć, czy Jade Raymond przypisano jedną z kluczowych ról w całym procesie (tworzenie własnego GTA). Raymond wcześniej pracowała przy marce... Assassin’s Creed. Teraz pod skrzydłami EA formuje własną ekipę developerską.
Warto pamiętać, że Viceral Games przy nowym projekcie wykorzystuje potencjał uniwersum Star Wars. Przypuszczalnie będzie to takie Uncharted połączone z postacią Hana Solo (+ otwarty świat?). Za aspekty fabularne odpowiada tu Amy Hennig – scenarzystka przygód Nathana Drake'a.
Źródło: VG247
0 Komentarzy