David Gaider, główny scenarzysta serii Dragon Age na swym prywatnym blogu poruszył kwestię wątków miłosnych w grach BioWare. Była to część odpowiedzi na pytania fanów o to, czy firma rozważała kiedykolwiek ich porzucenie, gdyż dla niektórych są one naprawdę niesatysfakcjonujące.
„Wiem, że niektórzy byliby zadowoleni gdybyśmy z tego zrezygnowali. Oczywiście możemy to zrobić ale oznaczałoby to wycofanie się z czegoś co robi niewiele osób poza nami. Pytanie brzmi więc czemu to robić i czym to wtedy zastąpić?”
Choć osobiście popieram opinie mówiące o tym, że wątki miłosne w serii Mass Effect i Dragon Age są co najmniej kiepskie to jednak doceniam to, że BioWare chociaż stara się o nie zadbać. Zdecydowanie wolałbym więcej eksperymentów w tej materii, które mogą doprowadzić do czegoś dobrego niż po prostu odrzucić zabawę w uwodzenie niektórych postaci.
Dragon Age: Inquisition ukaże się pod koniec toku na PC, PS3, X360, PS4 i X360.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
1 Komentarz
Ciekawe o jakich dobrych rzeczach pisze autor. Może chodiz o macierzyństwo? Tak czy inaczej myśle ze Wiedźmin i tak pod tym względem króluje.