Yosuke Saito (główny producent) zapewnia, że przy produkcji NieR 2 zostaną zebrane wnioski, opinie fanów (choćby krytyka systemu sterowania). Nie chodzi tylko o japońskiego konsumenta. Platinum Games reprezentuje mistrzowskie podejście do pokazywania akcji, ale ostatecznie zobaczymy w grze - dedykowanej konsoli PS4 - odpowiedni balans. Oczywiście pewne zmiany będą widoczne, ale nikt nie zapomina o tym, że ogólna walka musi nawiązać również do założeń jRPG. Nikt kreuje tu prostego slashera.
Tak naprawdę wizerunek poprzedniego NieR został uszanowany. Stary system walki rozebrano, a potem wykreowano coś nowego. Po prostu naprawiono rzeczy, jakie wcześniej szwankowały. Chodzi tu poprawę wrażeń, odczuć, które będą oddziaływać na odbiorcę.
Co istotne, PG w całej kampanii nie zbuduje pojedynczej ścieżki. Pojawi się tu przestrzeń godna naszego zainteresowania – godna eksploracji. Gracze będą poszukiwali rozwiązań tego czy innego problemu.
Co ciekawe, Platinum Games tworzy jeszcze Star Fox Zero (Wii U) i Scalebound (exclusive dla XOne).
Źródło: Destructoid
0 Komentarzy