Divinity: Original Sin pierwotnie miało wyjść już w listopadzie 2013 roku. Premierę przeniesiono najpierw na luty, by ostatecznie ustanowić ją na 20 czerwca. Niestety, gracze będą musieli poczekać jeszcze dodatkowe 10 dni, ponieważ - jak twierdzą sami twórcy - Divinity: Original Sin jest grą bardzo dużą, do której wciąż dokładane są nowe elementy. Tym razem powodem opóźniania jest chęć dodania kilku ostatnich voice-overów i naprawienia pozostałych błędów. Wierzę, że Larian Studios ma dobre intencje - wydając grę w formie Wczesnego Dostępu wystawili się dobrowolnie na krytykę ze strony graczy, więc wypuszczanie wybrakowanego produktu w takim wypadku byłoby strzałem w stopę.
Divinity: Original Sin jest kolejną po Divinity II: The Dragon Knight Saga grą cRPG osadzoną w bogatym uniwersum Rivellonu. Rozpoczęta w 2002 roku seria przechodziła wiele mniej lub bardziej udanych zmian, ewoluując od hack'n'slasha z otwartym światem do nieco bardziej liniowej gry aRPG z widokiem TPP. Najnowsza odsłona serii powróci do klasycznego widoku izometrycznego, lecz ukazanego w pełnym 3D (jak na 2014 rok przystało) i postawi na bardziej taktyczną, turową rozgrywkę.
Źródło: polygon.com
1 Komentarz
Też mi poślizg.