Divinity: Original Sin opóźnione o 10 dni

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Divinity: Original Sin opóźnione o 10 dni - gamedot.pl

Divinity: Original Sin pierwotnie miało wyjść już w listopadzie 2013 roku. Premierę przeniesiono najpierw na luty, by ostatecznie ustanowić ją na 20 czerwca. Niestety, gracze będą musieli poczekać jeszcze dodatkowe 10 dni, ponieważ - jak twierdzą sami twórcy - Divinity: Original Sin jest grą bardzo dużą, do której wciąż dokładane są nowe elementy. Tym razem powodem opóźniania jest chęć dodania kilku ostatnich voice-overów i naprawienia pozostałych błędów. Wierzę, że Larian Studios ma dobre intencje - wydając grę w formie Wczesnego Dostępu wystawili się dobrowolnie na krytykę ze strony graczy, więc wypuszczanie wybrakowanego produktu w takim wypadku byłoby strzałem w stopę.

 

Divinity: Original Sin jest kolejną po Divinity II: The Dragon Knight Saga grą cRPG osadzoną w bogatym uniwersum Rivellonu. Rozpoczęta w 2002 roku seria przechodziła wiele mniej lub bardziej udanych zmian, ewoluując od hack'n'slasha z otwartym światem do nieco bardziej liniowej gry aRPG z widokiem TPP. Najnowsza odsłona serii powróci do klasycznego widoku izometrycznego, lecz ukazanego w pełnym 3D (jak na 2014 rok przystało) i postawi na bardziej taktyczną, turową rozgrywkę.

 

 

 

Źródło: polygon.com

1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

Serwacy 9 lat temu

Też mi poślizg.

0 Odpowiedz
JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]