Warhammer 40K: Inquisitor – Martyr to kolejne action-RPG osadzone w otwartym świecie. Produkcja korzysta z bogactwa popularnego uniwersum i jest tworzona przez programistów odpowiedzialnych za sagę The Incredible Adventures of Van Helsing.
- W kwestiach fabularnych trzeba wspomnieć o wielkiej przygodzie Inkwizytora, który będzie miał okazję eksplorować tajemniczy statek kosmiczny. Pojawiają się tu elementy horroru, które przeplatają się z dynamiczną akcją. Do tego dokładamy pytania odnoszące się do przeszłości Inkwizycji. Mamy sekrety, nieuniknione konsekwencje i oczywiście ponurą rzeczywistość – godną uniwersum Warhammer 40K.
- Developer stawia na swobodę rozgrywki.
- Mapy są generowane w sposób proceduralny.
- Misje będą zróżnicowane.
- To gracz wybiera zadania dla swojego zespołu. W kampanii wspierają nas postacie sterowane przez AI.
- Rozwijamy postać i podnosimy poziom reputacji w danym regionie.
- Developer przedstawia tylko pewien konflikt. To my podejmujemy kluczowe decyzje. Nasze akcje mają znaczenie. To samo tyczy się reputacji. W środowisku zostaną zaprezentowane różne sytuacje. Są one zależne od wykonanych misji, zachowania tej czy innej frakcji i oczywiście specjalnych wydarzeń. To one wygenerują cały zestaw (łańcuch) misji. Ich wynik natomiast zdecyduje o kształcie kolejnych sekwencji.
- Możemy kształtować przygotowywany świat – potrzebne jest tylko wytrwałe działanie. Co ważne, nasze dokonania będą widoczne także dla innych graczy. Poruszają się oni w środowisku, na którym odcisnęło się piętno naszych decyzji.
- W sferze sieciowej wspomina się o trybie kooperacyjnym. Programiści dopracują matchmaking.
- Developer już planuje darmowe aktualizacje, a także publikację dwóch samodzielnych rozszerzeń.
Warhammer 40K: Inquisitor – Martyr trafi do sprzedaży w przyszłym roku. Platformy docelowe to PC oraz wiodące konsole.
Źródło: Gamingbolt
0 Komentarzy