Plotki się potwierdziły i Square Enix zapowiedziało kontynuację przebojowego Deus Ex: Human Revolution. Kolejna gra z serii nazywać się będzie Deus Ex: Mankind Divided i trafi na PC, PS4 i XOne. Będzie w niej kontynuowana historia Adama Jensena – poznamy jego nowe losy, dwa lata po wydarzeniach z HR.
Mamy już nawet zestaw obrazków z gry:
Na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do poprzednika i w sumie takie też ma być MD. I to chyba dobrze, bo nie wszystkie serie muszą drastycznie zmieniać swój gameplay przy przechodzeniu na nową generację.
Jak podobnie? Jak dla mnie to skok graficzny jest ogromny. Human Revolution na początku strasznie mnie zniechecilo oprawą ale na szczęście dostrzegłem inne zalety tej gry. Najbardziej ciekawi mnie jednak jak rozwiążą ta gre fabularnie. Przecież HR miał chyba z 4 różne zakończenia.
Licz 3 zakończenia, w 4 AJ idzie na dno. W pozostałych możesz stanąć po stronie Taggarta (ograniczenia badań nad ulepszaniem ludzi), Darrowa (odrzucenie nauki i technologii) lub Sarifa (dalsze eksperymenty). Nie sądzę, żeby był problem z kontynuacją pod wzgledem fabularnym, najsensowniejsza jest kontynuacja po wybraniu ostatniej podanej przeze mnie opcji.
Licz 3 zakończenia, w 4 AJ idzie na dno. W pozostałych możesz stanąć po stronie Taggarta (ograniczenia badań nad ulepszaniem ludzi), Darrowa (odrzucenie nauki i technologii) lub Sarifa (dalsze eksperymenty). Nie sądzę, żeby był problem z kontynuacją pod wzgledem fabularnym, najsensowniejsza jest kontynuacja po wybraniu ostatniej podanej przeze mnie opcji.
No a jak miałem to gdzie AJ 'idzie na dno' to co? Zmartwychwstanie? Klonowanie?
No a jak miałem to gdzie AJ 'idzie na dno' to co? Zmartwychwstanie? Klonowanie?
Tu właśnie pojawia się problem gier, które mają kilka zakończeń. Studio wybiera to zakończenie które najbardziej jemu podpasuje lub robi najgorszą możliwa zagrywkę: "pomimo <tu wstaw wybór> nic się nie zmieniło". Poza tym, to nie jest Mass Effect żeby przenosić wybory z poprzednich części do kolejnych. Zakończenie w DX:HR polegało na wybraniu jednego z 4 guzików, bez poprzednich dylematów fabularnych.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
5 Komentarzy
Jak podobnie? Jak dla mnie to skok graficzny jest ogromny. Human Revolution na początku strasznie mnie zniechecilo oprawą ale na szczęście dostrzegłem inne zalety tej gry. Najbardziej ciekawi mnie jednak jak rozwiążą ta gre fabularnie. Przecież HR miał chyba z 4 różne zakończenia.
Licz 3 zakończenia, w 4 AJ idzie na dno. W pozostałych możesz stanąć po stronie Taggarta (ograniczenia badań nad ulepszaniem ludzi), Darrowa (odrzucenie nauki i technologii) lub Sarifa (dalsze eksperymenty). Nie sądzę, żeby był problem z kontynuacją pod wzgledem fabularnym, najsensowniejsza jest kontynuacja po wybraniu ostatniej podanej przeze mnie opcji.
@Zero:
No a jak miałem to gdzie AJ 'idzie na dno' to co? Zmartwychwstanie? Klonowanie?
@sandmann21:
Tu właśnie pojawia się problem gier, które mają kilka zakończeń. Studio wybiera to zakończenie które najbardziej jemu podpasuje lub robi najgorszą możliwa zagrywkę: "pomimo <tu wstaw wybór> nic się nie zmieniło". Poza tym, to nie jest Mass Effect żeby przenosić wybory z poprzednich części do kolejnych. Zakończenie w DX:HR polegało na wybraniu jednego z 4 guzików, bez poprzednich dylematów fabularnych.
Właśnie oglądałem trailer i tam na początku pokazują rozwiązanie naszej zagwozdki :-)