Znęcanie się nad Assassin's Creed stało się już zbyt nudne. Standardowy wtręt o tym jak seria zjada swój ogon zostawmy, więc z boku i przyjrzymy się śmiałej reklamie telewizyjnej gry. Na pewno będzie ona oddziaływać nie tylko na młodszych graczy, bo uwagę starszych ściągnie użycie piosenki „Personal Jesus” Depeche Mode:
Niby stary i oklepany motyw na reklamę, ale jak działa.
Assassin's Creed: Syndicate pojawi się 23 października na PS4 i XOne oraz 19 listopada na PC.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy