Dark Souls 3 – większa dynamika w walce

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Dark Souls 3 – większa dynamika w walce - gamedot.pl

Bohater z Dark Souls 3 będzie zwinniejszy, a walka nabierze większej płynności. From Software – jakby nie patrzeć – znacząco zmienia system walki. Z materiału magazynu Edge wynika, że widać tu wpływy dedykowanego PS4 Bloodborne.

 

Cios długim ostrzem wykonamy szybciej. W grze znajdziemy także bronie, jakie możemy trzymać w obu dłoniach (dwie sztuki; dual-wield). Przy takiej konfiguracji wykonamy naprawdę efektowne ataki (rzucono hasło „tornado”), które pozwalają sprawnie wyeliminować mniejsze grupy wrogów. Bohater przejmuje inicjatywę i zostaje za to nagrodzony. From Software pracuje także nad poprawą cech bojowych łuku (odległość do celu, a skuteczność ostrzału). Krótka wersja tej broni pozwoli na zadawanie szybkich obrażeń – natomiast długa powiązana jest z bardziej precyzyjną robotą.

 

Źródło: Gamesradar

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]