Cup Noodle XV – tak należy reklamować makaron instant w Japonii

Piechol - 
4osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Jako dowód tego jak bardzo popularne są gry wideo w Japonii niech posłuży tutaj fakt, że niemal każda produkcja wywodząca się stamtąd przepełniona jest licencjonowanymi produktami, które poza grą można kupić również w zwykłym sklepie. Fachowo jest to zwane lokowaniem produktu i świadczy o tym, że na tamtejszym rynku gry wideo są świetną platformą do poszerzania zasięgu reklam i dlatego reklamodawcy tak naciskają na współpracę z wydawcami gier. Nie inaczej było w przypadku Square-Enix i firmy Nissin, która trudni się produkowaniem dań błyskawicznych. Nie dość, że w ramach współpracy tych dwóch firm możemy delektować się Cup Noodles w samym Final Fantasy XV, to jeszcze obecnie w Japonii furorę robi reklama makaronu w kubku, ale również w fajnalowym klimacie. Zobaczcie na ile skłonni są sobie pozwolić wydawcy, żeby tylko dostać swoją gażę za reklamę.

 

 

 

Źródło: destructoid.com

0 osób dodało komentarz
4osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

PiecholPiecholGra odkąd pamięta. Prawdziwy pasjonat gier wideo. Bardziej narratywista, niż ludolog, jednak nie przejdzie obojętnie obok żadnej gry wartej uwagi. Fanboy konsol wszelakich, sporadycznie grywa też na innych sprzętach. Marzy o tworzeniu gier.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]