• Strona główna
  • Newsy
  • Cs:go – zbliżający się major oznacza nowy komplet naklejek. zobacz listę modyfikacji z dzisiejszej aktualizacji

CS:GO – zbliżający się major oznacza nowy komplet naklejek. Zobacz listę modyfikacji z dzisiejszej aktualizacji

ruthless - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy
CS:GO – zbliżający się major oznacza nowy komplet naklejek. Zobacz listę modyfikacji z dzisiejszej aktualizacji - gamedot.pl

Już 22 stycznia rozpoczynają się rozgrywki w ramach pierwszego w tym roku turnieju sponsorowanego przez Valve. Tym razem sprawowanie pieczy nad imprezą przypadło organizacji ELEAGUE. Areną zmagań dla najlepszych drużyn świata stanie się FoxTheatre w Atlancie. Zważywszy na fakt, że do imprezy pozostał nieco ponad tydzień, machina marketingowa wkracza w kolejną fazę. Wraz z dzisiejszą aktualizacją do gry dodano nowy zestaw naklejek. Podobnie jak w przeszłości nalepki przedstawiają logotypy drużyn oraz autografy poszczególnych zawodników. Ponadto pojawi się również nowość w postaci graffiti z motywami zespołów biorących udział w zawodach. Decydując się na zakup naklejek macie okazję do wsparcia samych graczy, gdyż 50% zysku trafia do ich kieszeni. Poza tym nalepki możemy wykorzystać typując naszych faworytów w ramach Pick'Em Challenge. Dodatkowo Valve wprowadziło również szereg modyfikacji w innych aspektach. Poniżej znajdziecie listę dokonanych zmian.

 

Rozgrywka:

 

  • Gracze zabici w trakcie animacji rzucania granatu nie będą już upuszczać jego duplikatu jeśli granat został wyrzucony.

  • Zmieniono funkcjonowanie komendy func_breakables

 

Różne:

 

  • Do ustawień serwera wprowadzono parametr sv_steamauth_enforce. Dzięki niemu wyrzucenie gracza w wyniku utracenia połączenia z serwerami Steam zostanie zawieszone na czas trwania rundy. Po jej zakończeniu automatycznie uruchomi się pauza pozwalająca na powrót do gry.

 

Dźwięk:

  • wyciszono dźwięk strzałów

  • maksymalna głośność oddania strzału będzie słyszalna tylko w obrębie 1 metra

  • wprowadzono zmiany w głośności wystrzałów w oparciu o dystans dzielący nas od strzelca

 

Mapy:

 

  • Mirage

  • zmieniono kilka miejsc, w których może utknąć bomba

  • pozbyto się kilku szczelin w skrzynkach na bombsicie A

 

  • Nuke

  • zlikwidowano bug powodujący przenikanie przez sufit w toxicu na bombsicie B

  • rozbicie kratki od wentylacji nie będzie już słyszalne z dachu przybudówki

 

  • Cache

  • usunięto błąd pozwalający na ponowienie dźwięku rozbijania kratki od wentylacji

  • zlikwidowanie kilku mniejszych błędów

  • poprawienie optymalizacji

 

  • Inferno

  • poprawiono kilka drobnych usterek graficznych

  • zlikwidowano błąd powodujący blokowanie się modelu postaci przy bojlerze

 

źródło: hltv.org

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

ruthlessruthlessPrzez lata aktywny, walczący o najwyższe laury i wielkie pieniądze gracz Call of Duty. Obecnie strzela w Counter-Strike’a, tym razem już tylko dla rang i skinów. Uzależniony od muzyki pasjonat dobrego kina, a także zapalony sneakerhead.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]