Od dłuższego czasu do Valve spływały skargi dotyczące celności SSG-08 czy MAG-7 podczas skakania. W zeszłym tygodniu odbywały się testy, które miały pomóc w znalezieniu rozwiązania tej kwestii. Dzisiaj testowane modyfikacje wchodzą w życie wraz z nowymi dźwiękami karabinów.
Po zainstalowaniu aktualizacji jeśli chcemy zaatakować przeciwnika znajdując się w locie, musimy odczekać do momentu, kiedy jesteśmy w najwyższym punkcie skoku. Wówczas nasza pozycja stabilizuje się na ułamek sekundy i jesteśmy w stanie oddać precyzyjny strzał. Z kolei podczas samego procesu wznoszenia się w powietrze i opadania na ziemię praktycznie nie opłaca się podejmować walki z nieprzyjacielem. Aktualizacja wprowadza indywidualne właściwości podczas walk powietrznych dla każdej z dostępnych broni. Poniższy wykres obrazuje nową mechanikę na przykładzie SSG-08.
Modyfikacje dźwięków karabinów z pewnością sa kwestią najbardziej elektryzującą fanów. Odwołując się do oświadczenia Valve, zmniejszono zniekształcenia, a także zbliżono brzmienie broni do ich rzeczywistych odpowiedników. Na papierze deklaracje brzmią przystępnie, lecz dla graczy oznacza to początkowy szok, po którym przyjdą tygodnie przyzwyczajania się do nowych standardów. Być może po upływie tego czasu nowe dźwięki przestaną wywoływać u nas zażenowanie. Być może przesadzam, ponieważ odgłosy karabinów nie są tak paskudne, jak w przypadku niektórych pistoletów (może z wyjątkiem M4A4). Zwróciłem jednak uwagę, że wszystkie dźwięki brzmią stosunkowo podobnie. W poniższym filmie możecie sprawdzić jaki los tym razem zgotowali nam twórcy.
źródło: hltv.org
3 Komentarze
AK-47 brzmi jak stary dobry diesel, a ogólnie teraz te Riffle są bardzo podobne do PM'ów, więc ciekawie będzie...
To jest CS:GO a nie BF
Zamiast wprowadzać nowe dźwięki zrobili by coś z systemem antycziterskim który właściwie w tej grze nie istnieje.