Najważniejszą zmianą wprowadzoną w dzisiejszej aktualizacji jest powrót Inferno w nowej formie. Poza zmodyfikowaniem popularnej mapy, Valve podjęło również inne kroki celem usprawnienia rozgrywki. Poniżej znajdziecie listę zmian:
Mapy:
Nowe Inferno jest już dostępne w grze. Valve dziękuje wszystkim testerom, którzy podzielili się swoimi opiniami na temat mapy.
Rozgrywka:
Wprowadzono konieczność odczekania 0,4 sekundy przed ponownym użyciem przycisku kucania. Dzięki temu używanie tej funkcji w locie nie powinno powodować wizualnych uchybień.
Uporano się z błędem powodującym kucanie po przejęciu bota.
Poprawiono zachowanie modelu postaci podczas podkładania bomby w sytuacji gdy gracz kuca.
Naprawiono bug uniemożliwiający zadawanie obrażeń przez granaty zaczepne lub zapalające jeśli te zablokowały się przy krawędzi
XboxGameDvr:
Aplikacja Xbox powodowała problemy z wydajnością wśród użytkowników Windows 10. Valve dodało instrukcję jak uporać się z tym problemem.
Interfejsużytkownika:
Rozmazanie celownika podczas korzystania z lunety karabinu snajperskiego będzie w większym stopniu oddawać celność broni w danym momencie.
Dodana została komenda cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy pozwalająca regulować rozmycie
Pozostałe:
Dodano komendy pozwalające na ciągły bunnyhop oraz wzrost celności broni podczas skakania na serwerach społeczności oraz mapach z warsztatu.
źródło: hltv.org
0 Komentarzy