Twórca Wasteland 2, Brian Fargo z inXile, twierdzi że głównym powodem porażek kickstarterowych kampanii jest zbyt duże podobieństwo pojawiających się na tej platformie gier. Posługując się przykładem własnej produkcji, Fargo powiedział że jego sukces wynikał z oryginalności pomysłu - fani Fallouta i starego Wastelanda chcieli zobaczyć tytuł nastawiony na taktyczną rozgrywkę w świecie post-apo. Gdyby jednak teraz ktoś chciał stworzyć podobny produkt, to z pewnością nie zarobiłby on takich samych pieniędzy. Trzeba też przyznać, że w przeciwieństwie do innych gier, Wasteland 2 może pochwalić się tak 'nierealną' informacją, jak ustalona data premiery. Wiele kickstarterowych gier wciąż tkwi w piekle testów alpha/beta, za które developerzy żądają czasami niemałych pieniędzy - z pewnością nie zwiększa to zaufania do kampanii prowadzonych przez niezależnych developerów.
Oprócz tych rewelacji, inXile postanowiło podzielić się ze światem nowym zwiastunem Wasteland 2. Tym razem jest to live action trailer, w którym w skrócie zostały przedstawione wydarzenia poprzedzające apokaliptyczny konflikt:
Źródło: polygon.com
0 Komentarzy