Bombshell – czyli przemianowane Duke Nukem: Mass Destruction – nie zadebiutuje na PC oraz wiodących konsolach w bieżącym okresie kalendarzowym. Nowy termin premiery to 29 stycznia 2016 roku. Co ciekawe, dotyczy on tylko komputerowej wersji. Konsolowi gracze poczekają dłużej...
Cóż, 3D Realms bez wątpienia jawi się jako specjalista od poślizgów wydawniczych. Główny inwestor, a także sam developer nie komentuje zaistniałej sytuacji. Prawdopodobnie chodzi tu o standardowe podwyższanie jakości – eliminację większych lub mniejszych błędów.
Standardowe wydanie jest wyceniane na 35$. Za dodatkowe 5 dolarów otrzymamy już zestaw Digital Deluxe Edition (dodany do oferty na platformach Steam i GOG.com). Znajdziemy w nim oficjalny soundtrack, artbook oraz dostęp do przedpremierowej wersji (beta) produkcji określanej jako Bombshell FPS Prequel. To samodzielne przedsięwzięcie – staroszkolna (tak, styl retro) strzelanka korzystająca z technologii Build Engine. Mamy tu piękne nawiązanie do czasów, w których zachwalano produkcje pokroju Duke Nukem 3D oraz (oryginalnego) Shadow Warrior.
Wklejam stary gameplay - tak dla przypomnienia
Wracając do głównego – izometrycznego Bombshell: Interceptor Entertainment (Rise of the Triad) i 3D Realms (Duke Nukem 3D) dynamiczna akcję wzbogaca o elementy gatunku RPG. Gracze muszą rozwijać umiejętność ofensywne i defensywne. Pojawia się też pewien pierwiastek taktyczny. Wszak wróg ma nad nami przewagę – nie tylko liczebną.
Źródło: AGB
0 Komentarzy