Bioshock Infinite na PS Vita miał być strategią turową

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Bioshock Infinite na PS Vita miał być strategią turową - gamedot.pl
W 2011 głośno było o wersji BioShock Infinite tworzonej z myślą o PS Vita. Dziś przenośna konsola Sony jest uznawana raczej za ciekawostkę niż za poważną platformę, a studio odpowiedzialne za BioShocka nie istnieje. Ken Levine, twórca serii, postanowił jednak wrócić do tematu i na Twitterze zdradził czym miał być jego dawny projekt:
 
 
Jak widać, w 2011 widoki na wypuszczenie BioShocka na Vitę były bardzo optymistyczne. Grę zabił najpewniej ciągnący się w nieskończoność proces tworzenia Infinite, podczas którego „zorientowano się”, że handheld Sony nie podbije jednak świata.
 
Boli to tym bardziej, że niewydana gra miała przypominać kultowe Final Fantasy Tactics, które dla osób kochających turowe RPG-i jest pozycją kultową. Szkoda, że nigdy nie zobaczymy co z tego wyszło...
 
1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

surmak 9 lat temu

od pierwszej zapowiedzi było widać, że coś tam jest nie do końca ok

ciekawe czy w ogóle powstała jakakolwiek wersja alpha?

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]