W 2011 głośno było o wersji BioShock Infinite tworzonej z myślą o PS Vita. Dziś przenośna konsola Sony jest uznawana raczej za ciekawostkę niż za poważną platformę, a studio odpowiedzialne za BioShocka nie istnieje. Ken Levine, twórca serii, postanowił jednak wrócić do tematu i na Twitterze zdradził czym miał być jego dawny projekt:
Jak widać, w 2011 widoki na wypuszczenie BioShocka na Vitę były bardzo optymistyczne. Grę zabił najpewniej ciągnący się w nieskończoność proces tworzenia Infinite, podczas którego „zorientowano się”, że handheld Sony nie podbije jednak świata.
Boli to tym bardziej, że niewydana gra miała przypominać kultowe Final Fantasy Tactics, które dla osób kochających turowe RPG-i jest pozycją kultową. Szkoda, że nigdy nie zobaczymy co z tego wyszło...
1 Komentarz
od pierwszej zapowiedzi było widać, że coś tam jest nie do końca ok
ciekawe czy w ogóle powstała jakakolwiek wersja alpha?