• Strona główna
  • Newsy
  • Bethesda pracuje tylko nad jednym projektem i celowo skraca kampanię marketingową

Bethesda pracuje tylko nad jednym projektem i celowo skraca kampanię marketingową

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Bethesda pracuje tylko nad jednym projektem i celowo skraca kampanię marketingową - gamedot.pl

Po oficjalnej zapowiedzi Fallouta 4 (pierwszy zwiastun itd.) prawie wszyscy obstawiali przyszłoroczny termin premiery. Bethesda jednak zaplanowała rynkowy debiut – dla wyczekiwanego tytułu - na 10 listopada (2015). Okazuje się, że wydawca celowo skrócił kampanię marketingową. Dzięki temu programiści nie muszą tracić czasu na dyskusje z przedstawicielami mediów; na przygotowywanie pokazowych dem (E3, Gamescom, QuakeCon). Standardowo różne studia muszą zaspokajać fanowską ciekawość na przestrzeni 2-3 lat.

 

Pete Hines (marketing) przyznaje, że Fallout 4 został połączony z bardzo krótką kampanią. Bethesda rzadko stosuje takie rozwiązanie. Cóż, przedstawiciel kultowego IP raczej nie potrzebuje nachalnej reklamy. Wystarczy jeden trailer i już posypią się zamówienia przedpremierowe. :)

 

Hines mówi też o pełnej koncentracji na jednym projekcie. Bethesda Softworks nie zmienia swojego stylu działania. Aktualnie wszyscy programiści skupiają się na pracach związanych z Fallout 4. Developer nie wydziela wewnętrznego zespołu (ruch wykonany choćby przez Naughty Dog, Guerrilla Games , BioWare, Ubisoft czy rodzimy CD Projekt RED), który mógłby zajmować się kolejną odsłoną marki The Elder Scrolls. Bethesda nie zwiększa zatrudnienia w swoim oddziale developerskim.

 

Źródło: Dualshockers

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]