• Strona główna
  • Newsy
  • Assassin’s creed: syndicate – dobra optymalizacja na konsolach. jest jednak pewne "ale"...

Assassin’s Creed: Syndicate – dobra optymalizacja na konsolach. Jest jednak pewne "ale"...

hraboll - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Assassin’s Creed: Syndicate – dobra optymalizacja na konsolach. Jest jednak pewne "ale"... - gamedot.pl

Obecne na YT Candyland publikuje materiał wideo, który prezentuje nam dość ciekawe porównanie. Assassin’s Creed: Syndicate jako takie jest chwalone za lepszą optymalizację i mniejszą ilość błędów – już po instalacji premierowych łatek o łącznym rozmiarze 1,1 GB. Tak naprawdę trudno przebić haniebne „dokonania” Assassin’s Creed: Unity.

 

Warto jednak pamiętać, że Syndicate rezygnuje z pewnych elementów czy efektów wizualnych – te były obecne w krytykowanym AC:U. Wspomniane Candyland wskazuje na brak cienia przy chmurkach, skromniejszy tłum czy mocne ograniczenie dynamicznej eksploracji wnętrza budynków.

 

 

Optymalizacja w wykonaniu studia Ubisoft Quebec to po prostu wycinanie treści lansowanych przez ekipę z Montrealu – tak przynajmniej komentują całą sprawę fani popularnej serii.

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]