Kserokopiarka w dzierżawie. Czy to dobry pomysł? - Poradnik

00
TommyLee

W nowoczesnym biurze niezbędne jest wykonywanie wielu kopii dokumentów, drukowanie umów, czy skanowanie. Wszystkie te zadania mogą zostać wypełnione dzięki kserokopiarce lub urządzeniu wielofunkcyjnemu. Czy jednak zawsze należy kupować taki sprzęt, jeśli wydaje się, iż jest on zbyt drogi? Z tym pytaniem często borykają się między innymi rozwijające się firmy, które nie mają jeszcze ogromnych przychodów. Odpowiedź jest jednak bardzo prosta - można skorzystać z wynajmu.

fot. materiały prasowe

Kserokopiarka lub urządzenie wielofunkcyjne w firmie

Każde przedsiębiorstwo, a także jednoosobowa działalność gospodarcza prowadzona w maleńkim biurze czy wręcz w domu, wymaga przygotowywania umów z klientami i drukowania ich, a także odbierania od nich dokumentów i wprowadzania do systemu. Praktycznie nie istnieje przedsiębiorstwo, które choć raz na jakiś czas nie wymagałoby drukowania, skanowania lub kserowania.

Właśnie z takich powodów warto rozważyć możliwość wzbogacenia firmy o takie urządzenie. Pozwoli ono na usprawnienie pracy i sprawi, że nie będą konieczne częste wizyty w punkcie kserokopiarskim na terenie miasta. To przekłada się na oszczędność czasu, energii oraz zasobów finansowych.

Jednorazowy wydatek czy abonament?

Istnieją dwie opcje wzbogacenia swojego biura o kserokopiarkę lub urządzenie wielofunkcyjne. Jednym z nich jest inwestycja w nowe (lub używane) urządzenie, które dzięki temu staje się własnością przedsiębiorstwa. Niestety, jest to opcja kosztowa, która w przypadku dopiero do rozpoczynającego działalność przedsiębiorstwa może wydać się zbyt dużym wydatkiem.

Alternatywą jest wynajem kserokopiarki w odpowiednim punkcie usługowym. Miesięczny koszt takiego rozwiązania jest niewielki, co gwarantuje, że nawet przedsiębiorstwa na wstępnej fazie rozwoju będą mogły sobie na nie pozwolić.

Korzyści płynące z wynajmu urządzeń biurowych

Największą zaletą wynajmu urządzeń wielofunkcyjnych jest to, że dają dzięki temu pełną swobodę swojemu użytkownikowi. Może on korzystać z nich dokładnie tak samo, jakby należały do niego samego, jednocześnie nie obawiając się o nadmierne koszty. Co za tym idzie, żadna czynność biurowa nie będzie już problematyczna.

Dzierżawa kserokopiarek to także brak niedogodności związanych z kwestiami serwisowymi. Wystarczy jedynie zawiadomić profesjonalny serwis, który jest jedną z usług świadczonych przez Telekontrakt. Dzięki temu to odpowiednio przygotowani specjaliści z firmy wypożyczającej urządzenie zajmą się jego serwisem, poczynając od tak błahych czynności jak wymiana tonera, a kończąc na niezbędnych naprawach czy dostarczeniu zamiennego sprzętu w przypadku awarii.

Nie bez znaczenia jest także znajomość zagadnień związanych z samym sprzętem wielofunkcyjnym czy kserokopiarką. Aby kupić je na stałe, należy szczegółowo zapoznać się z ich parametrami, aby w pełni odpowiadały na potrzeby firmy. Decydując się na wynajem, można zdać się z kolei na profesjonalne doradztwo, co po raz kolejny usprawnia i przyspiesza działalność przedsiębiorstwa.

O autorze
TommyLeeTommyLee
1040 0

0 Komentarzy