• Strona główna
  • Pozycjonowanie i google ads - dlaczego każda osoba prowadząca e-biznes powinna to znać

Pozycjonowanie i Google Ads - dlaczego każda osoba prowadząca e-biznes powinna to znać - Felieton

00
TommyLee

Z całą pewnością nie po raz pierwszy słyszysz o pozycjonowaniu i reklamach Google Ads. Być może pojęcia te przemknęły Ci gdzieś w Internecie, jednak nigdy nie zagłębiałeś się w ten temat - uważałeś, że Twój e-biznes idzie na tyle dobrze, że nie masz potrzeby dodatkowo go wzmacniać dzięki naprawdę dobrym działaniom marketingowym. Tymczasem rozwój branży e-marketingu idzie do przodu tak szybko, że obecnie nie ma możliwości nie podążania naprzód – gdyż zostaniemy prędko wyprzedzeni przez konkurencję. Dlatego dziś przyszła pora, abyś zweryfikował swoje poglądy – być może to pozycjonowanie oraz reklamy Google Ads wpłyną pozytywnie na Twój biznes e-commerce.

Czy pozycjonowania stron można się nauczyć samemu?

Z całą pewnością teraz zastanawiasz się nad tym, czy konieczny jest kurs pozycjonowania stron internetowych, czy może nauczysz się tego samodzielnie. Tak naprawdę obie opcje są możliwe, a ich wybór zależy od Twoich wymagań. Jedni wolą zdyscyplinowane działanie – udział w kursie stacjonarnym, w konkretnym miejscu i czasie. Inni ze względu na ograniczony czas wolny, wybierają kurs online, gdyż mogą sami decydować o momencie jego realizacji. Jeszcze inni wolą działanie metodą samouczka – czyli korzystanie z tutoriali oraz poradników, których głównym tematem jest pozycjonowanie stron. Jak się nauczyć tego skutecznie? Niezależnie od wybranej formy, konieczne będzie Twoje zaangażowanie oraz działanie w praktyce, a nie skupianie się jedynie na teorii.

Google Ads – wartościowy poradnik

Druga kwestia dotyczy tworzenia reklamy w usłudze Google Ads. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się to proste, cała zabawa dotyczy późniejszej analizy kampanii reklamowej oraz jej optymalizacji, co pozwala wypracować lepsze wyniki. Jeśli chcemy regularnie tworzyć reklamy Google Ads poradnik dotyczący budowania kampanii, doboru odpowiednich słów kluczowych, określania jej celów, dostosowywania budżetu dziennego i miesięcznego, z pewnością powinien być Twoim podstawowym materiałem do nauki tego segmentu e-marketingu.

Jeżeli zdecydujesz się na swój rozwój w zakresie pozycjonowania witryn www oraz reklam Google Ads, na pewno prędko zobaczysz tego efekty. Strony internetowe, które wykorzystują swój potencjał pod tym względem, zajmują wysokie miejsca w wyszukiwarce Google, a także mogą liczyć na o wiele większy ruch zarówno z organicznych, jak i płatnych wyników. Nie da się ukryć, że aktualnie tylko tak prowadzone e-biznesy mają szansę zaistnieć w sieci i zdobyć nie tylko stałych klientów, ale także „uruchomić” regularny napływ nowych odwiedzających witrynę.

O autorze
TommyLeeTommyLee
1625 0

0 Komentarzy

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]