Znamy już długość rozgrywki w Sniper: Ghost Warrior 3

GeneticsD - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

Sniper: Ghost Warrior do tej pory dość dobrze się zapowiada. CI Games nie idzie w ślady COD'a, ani innych nowoczesnych strzelanek, gdzie to multiplayer jest dźwignią, a singiel tylko miłym urozmaiceniem. Tutaj jest właśnie dokładnie na odwrót.

 

CI Games poinformowało, że przejście samego wątku fabularnego zajmie nam 15 godzin, a jeżeli będziemy również wykonywać zadania poboczne to czas może wydłużyć się nawet o 20 godzin. Według mnie jest to dość ciekawy wynik, ponieważ w porównaniu do konkurentów to ilość godzin jest spora, ale z drugiej strony nie na tyle duża, by gra mogła zawiać monotonią. Liczę więc na mocne, dobre, satysfakcjonujące 20-25 godzin, podczas których przejde wątek główny i wykonam część zadań pobocznych.

 

Poinformowano nas również o wielkości mapy. Będzie to aż 27 km2.

 

Co o tym myślicie?

15 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

15 Komentarzy

awatar
Kris (gość) 7 lat temu

Jak już znamy długość rozgrywki, która oscyluje w jakiś granicach 35 godzin to wiadomo że jedyne co zostało developerom to dokończenie gry i jej dopracowanie także wszystko zbliża się ku końcowi. A przyznać trzeba że Sniper Ghost Warrior 3 zapoawiada się bardzo ciekawie.

1 Odpowiedz
awatar
Barber (gość) 7 lat temu

Zgadzam się z Tobą w 100%. Wydaje mi się, że Panowie z CI Games doszlifują jeszcze ten tytuł prze kilka najbliższych tygodni. Ba już gra jest na dobrym poziomie skoro w ten weekend pojawi się na targach Playstation Exp. Mam nadzieję, że resztę czasu studio wykorzysta na tworzenie porządnego trybu multiplayer, który niedawno został ogłoszony. SGW 3 zapowiada się świetnie i liczę, że na koniec CI tego nie spieprzy

0 Odpowiedz
awatar
fafarafa (gość) 7 lat temu

no i warto zauwazyć, ze bedzie ten cholerny multiplayer, choć jako swego rodxzaju pobocze, co mnie cieszy równiez i z tego powodu, że ból zadka niektórych nadaktywnych komentatorów w tej kwestii przyprawiał mnie o stan przedzawałowy.

0 Odpowiedz
awatar
murena (gość) 7 lat temu

no wszystko fajnie, ale - bo się gubię - te targi Playstation Exp to kiedy są (a moze juz były?). Jesli wariant drugi, to coś wiadomo o odgłosach? jak Sniper Ghost Warrior 3 wypadł na nich? Szczerze mówiąc - nie chce mi się szukac i tak sobie myslę, że sie wami wyręczę. No to jak?

0 Odpowiedz
awatar
murena (gość) 7 lat temu

@ fafarafafafa czy jak ci tam:) - z jednej strony masz racje w kwestii tych maniaków multika, ze uciążliwi do bólu, a z drugiej to ja im sie nie dziwię, bo jesli ktoś gustuje głównie w grach z multiplayerem, to normalne i logiczne, ze kiedy chodzi koło jakiegoś interesującego go tytułu, to interesuje go przede wszystkim ulubiony tryb, a nie co innego. Ja tu dramatu nie widze. Jak cie wnerwiają, to ich nie czytaj - prosta internetowa zasada bezpieczeństwa psychicznego.

0 Odpowiedz
awatar
nakamura (gość) 7 lat temu

@fafarafa Prawdę mówiąc nie jestem jakos ultrapodjrany tym multiplayerem. Ogólnie spoko że udostępniają taką możliwość, ale kampienie i czekania na czyjś błąd, że się nadto wychyli zza krzaka wydaje mi się nieco kiepskie. Bardziej byłbym zainteresowany opcją cooperation - jakie wspólne misje dla dwóch graczy. Na xbox i psx to zawsze zarąbiście działało - czy to przypadku gier typu Halo albo Gears of War. Na PC też fajnie zahula przy połączeniu nawet lat. Bardzo chętnie bym spróbował coś takiego w SGW3. Robisz najazd, jeden się chowa ze snajperką, drugą leci na zmianę uchem i wojownikiem. Klasa...

0 Odpowiedz
awatar
Zyn (gość) 7 lat temu

Sama kooperacja byłaby fajnym rozwiązaniem. Nie czarujmy się jednak, że w tych czasach deweloperzy muszą brać pod uwagę głosy wszystkich, a z tego co widzę to ogromna część graczy skupia się teraz tylko na graniu online. Cieszy mnie klimat z jakim się spotkamy w trzeciej odsłonie i wiem, że na pewno najpierw poświęcę kilkanaście/kilkadziesiąt godzin nad stroną fabularną. Zwłaszcza, że otwarty świat będzie zachęcał do eksploracji :)

0 Odpowiedz
awatar
fafarafa (gość) 7 lat temu

szanowny towarzyszu Nakamura:)! A czemu towarzysz akurat do mnie? ja tez nie jestem ultrapodjarany faktem zrobienia przez cigejmsów multiplayere w sgw3, delikatnie mówiąc prawie że mi to dynda:) Grywam głównie solo i multiki nijak się mają do moich orgazmów (wszelkiego typu). Niczego przeciwnego nie twierdziłem, a tylko to, ze cieszy mnie to głównie zz uwagi na to, ze skończy się mędzenie "a gdzie multik? a czmeu nie ma? a dlaczego ja? trudne sprawy i inne takie. natomiast możliwość gry w parze, to juz co innego, tu bym się ultrapodjraywał:) serio:)

0 Odpowiedz
awatar
Tomal (gość) 7 lat temu

Samo multi jest kapitalnym rozwiązaniem bez względu na rodzaje rozgrywki w nim zastosowane. Żywotność takich tytułów jest nieporównywalnie większa, niż solowych kampanii, które przechodzimy i odkładamy grę na półkę. Wystarczy zastosować jakieś gadżety wprowadzane z czasem w rozgrywce i wszystko hula. Gracze są zachwyceni, a tytuł sprzedaje się nawet kilka miesięcy po premierze. Dzień premiery - odpalamy grę i ciśniemy online :D :D

0 Odpowiedz
awatar
Zyn (gość) 7 lat temu

A po co gadżety?? Żeby generować mikropłatności? Jak gra jest dobra, to się obroni samą rozgrywką. Popatrz na takie CoD2 dla mnie to jest wzór (wiem, minęło wiele lat i wyszło mnóstwo fantastycznych tytułów, ale sentyment pozostał :D ) - wspaniała kampania, a i multi przyciągał na godziny. Myślę, że goście z CI Games też ogarniają temat i po premierze obawy zostaną rozwiane, a wszyscy, którzy mogą będą zarywać nocki xD

0 Odpowiedz
awatar
fafarafa (gość) 7 lat temu

Korzystając z okazji, ze gorączka multiplayerowa trwa, to ja może się dopytam o to, co mnie najbardziej interesuje, czyli co-opa. jest? Nie ma? Bedzie? ktoś cos konkretnego powiedział? ja wiem, że od CIGames wymagac konkretów to troche ryzykowne, ale bardzio mnie sprawa interesi. No to jak ta,m?

0 Odpowiedz
awatar
chileno (gość) 7 lat temu

Noooo... To witam w klubie, kolego;)))) Moze zacznijmy chórem pytać, to się coś zmieni. też nie wiem, w rozmowach padaja jakies uwagi na ten temat, ale niczego mi to nie wyjasnia. Spytam może CIG na fejsie, to moze mi ktos łaskawie odpowie. Jak cos, to dam znac. Nie ukrywam, ze mi na tym trybie bardzo zalezy, zaraz po indywidualce, która (zawsze!) najbardziej mnie kreci. Multiplayer owszem tak, ale "małymi łykami" jak mawiał klasyk z "Hrabi".

0 Odpowiedz
awatar
nakamura (gość) 7 lat temu

Nie wiem czy już widzieliście gameplaya z tej misji, ale moim zdaniem to jest absolutna rewelacja! Rozwalanie złych gości w kościele i ratowanie zakładników??? Zawiewa starym dobrym Counter Strike :)))))) Mam tylko nadzieję, że teraz przesuwanie terminu wydania gry nie jest spowodowane żadnymi problemami, tylko CIG dopracowuje kwestię multiplayera i (oby, oby, oby!!!!!) rozważa co-op. https://www.youtube.com/watch?v=A5ep62EcHIc

0 Odpowiedz
awatar
fafarafa (gość) 7 lat temu

W kosciele czy w cerkwi? (dobra, dobra, wiem ze cerkiew to tez kościół) A ten link co dałes to dziwnym trafem, tradycyjnie nie otwiera mi się. zaraz mnie szlag trafi, bo co jakiś link ktoś wrxuca, rto równie dobrze moge odpuścic klikanie. problem w tym, że chciałbym jednak coś zobaczyć. jak mi jeszcze powiesz, ze zima jest, to juz kompletnie. Ktos mi wyjasni co sie dzieje z ttymi linkami czy powinienem dilera zmienić?

0 Odpowiedz
awatar
ScierpMały (gość) 7 lat temu

35h gry w sumie to o 30 h więcej niż u konkurencji w swoim gatunku myślę że takie wyznaczenie standardu powinno się przyjąć a nie śmieszne 4-5 h NO czasami jest 8 ale nie wiem w którym znanym mi fps-ie jest tyle do szlajania:( Bolesne doświadczenie z BF1 które wywarło na mnie bul d.py Kupuje grę OK BF to głównie Multi ale gra a raczej okres w którym bierzemy udział w BF1 zasługiwał na minimum 15 h gry w singlu a nie śmieszne 5,5 h To przecież żart za 160 zł. Dlatego dla mnie jest wielkim zaskoczeniem osiągnięcie w tej grze lini fabularnej na poziomie 15 h i dodatkowych 20 h w pobocznych. Brawo może to da do myślenie chłamom z zagranicznej konkurencji..

0 Odpowiedz
GeneticsDGeneticsD
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]