Zespół marketingowy Xboksa zwycięża masę nagród

Orzeł - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Zespół marketingowy Xboksa zwycięża masę nagród

Być może o tym nie wiecie, ale dziś w Stanach Zjednoczonych przyznawano nagrody za najlepszy marketing w naszej growej branży. Podmiotem odpowiedzialnym za to wydarzenie jest PromaxBDA, które zrzesza profesjonalistów w dziedzinie marketingu w przemyśle rozrywki telewizyjnej i elektronicznej.


Rozdanie nagród opisywano na żywo na oficjalnym profilu Twittera PromaxBDA.


Poniżej znajdziecie dokładną listę zespołów, które otrzymały nagrodę w za różne odłamy dziedziny marketingu.

 

Jaka nagroda?Jakie zespoły i za co?
Najlepsza okładkaUbisoft
za grę Far Cry Primal
Najlepsza grafika w filmie promocyjnymCD Projekt RED
za film "A Night to Remember" promujący grę Wiedźmin 3: Dziki Gon
Najlepsze "fajne g**"Microsoft Xbox i zespół Tripleclix
za grafiki z Rise of the Tomb Raider
Najlepszy copywriting marketingowyEdelman Los Angeles
za Beyond Kombat
Najbardziej wpływowa kampania marketingowa gry wideoUbisoft
za kampanię Far Cry Primal
Najbardziej wpływowa kampania marketingowa gry wideo (ex aequo)Microsoft i Tripleclix
za kampanię Rise of the Tomb Raider
Najlepsza cyfrowa kampania reklamowaMicrosoft Xbox i Twofifteenmccann
za Halo 5: Guardians: "Bullet Interactive Teaser" i "Halo Visualizer"
Najlepszy montaż materiału wideoMicrosoft Xbox, Gnet i Crystal Dynamics
za trailer Rise of the Tomb Raider "Descend Into Legend"
Najlepsze grafiki promocyjneUbisoft
za grafiki z Rainbow Six: Siege
Najlepszy fragment rozgrywkiBethesda Softworks i Bethesda Game Studios
za oficjalny trailer Fallout 4
Najlepsza edycja kolekcjonerskaBethesda Softworks, AKQA i Thinkgeek
za Fallout 4, edycja z Pip-Boy'em
Najlepsza zawartość promocyjna z udziałem aktorówHeat i Electronic Arts
za film "Become More Powerful" promujący gr Star Wars: Battlefront
Najlepsza wielkoformatowa zawartość promocyjnaActivision
za Guitar Hero TV Star
Najlepsza wielkoformatowa zawartość promocyjnaActivision
za Guitar Hero TV Star
Najlepsza kampania PR-owa2K
za kampanię WWE 2K16
Najlepszy projekt logoBethesda Softworks i AKQA
za logo Fallout 4
Najlepszy promocyjny stream gry komputerowejMicrosoft Xbox i M:United (Mccain, EMT, Edelman)
za Rise of the Tomb Raider - Survival Billboard Livestream
Najlepsze partnerstwo promocyjneLiquid Advertising i Warner Bros. Interactive Entertainment
za Mad Max Uber Activation
Najlepsza kampania marketingowa gry pudełkowejSquare Enix
za kampanię Just Cause 3
Najlepsza małoformatowa kampania marketingowaElastic
za kampanię Hitman
Najlepsza wystawa na wydarzeniu handlowym lub konsumenckimMicrosoft Xbox i Envy
za pokaz Halo 5: Guardians i HoloLens Warzone Experience na E3 2015
Najlepsze wykorzystanie e-SportuBlizzard Enteratinment
za Heroes of the Dorm
Najlepsze integracja opiniotwórcówActivision
za Guitar Hero TV Star
Najlepsze użycie muzyki w elemencie marketingowymGnet, Bethesda Softworks i Bethesda Game Studios
za spot telewizyjny Fallout 4 "The Wanderer"
Najlepsza kampania w mediach społecznościowychEdelman
za Call of Duty Hack in Black na Snapchacie
Najlepszy design dźwiękowyElectronic Arts i DICE
za Star Wars: Battlefront
Najzabawniejsze wideoHeat i Eletronic Arts
za Madden: The Movie
Najbardziej kreatywny program pre-orderowySquare Enix America i Midnight Oil
za Just Cause 3 - Win an Island
Najefektywniejsza taktyka robienia szumuMicrosoft Xbox i Twofifteenmccann
za reklamę Halo 5: Guardians "A Hero Falls"
Najbardziej innowacyjne ogłoszenie produktuBethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media i Gnet
za zapowiedź gry Fallout 4
Całokształt najwybitniejszej kampanii marketingowejBethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media i Gnet
za kampanię Fallout 4
Całokształt najwybitniejszej kampanii marketingowej - gry gatunkoweMicrosoft Xbox, Cystal Dynamics, Gnet, Razorfish, Ayzenberg, EMT, M:United i Wunderman
za Rise of the Tomb Raider
Całokształt najwybitniejszej kampanii marketingowej - gry mobilneBethesa Softworks, AKQA, Fearless Media
za kampanię Fallout Shelter
Całokształt najwybitniejszej kampanii marketingowej - gry dla każdej grupy wiekowejBattery
za kampanię LEGO Dimensions
Całokształt najwybitniejszej kampanii marketingowej - All InclusiveBethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media i Gnet
za kampanię Fallout 4
Najwybitniejszy trailer promocyjnyElectronic Arts i BioWare
za trailer "Sacrifice" gry Star Wars: The Old Republic: Knights of the Fallen Empire
Najwybitniejsza reklama telewizyjna lub kinowaPsyop
za Legend of the Last Lava Pup
Najwybitniejsze użycie mediów społecznościowychUbisoft
za film Assassin's Creed: Syndicate Mega Blocks
Rewelacyjna reklama zewnętrznaMicrosoft Xbox, M:United (Mccain, EMT, Edelman)
za billboard "Survival" z gry Rise of the Tomb Raider
Rewelacyjna reklama półkowaElectronic Arts i Midnight Oil
za grę Star Wars: Battlefront Mobile
Myślenie nieszablonoweMicrosoft Xbox i M:United (Mccain, EMT, Edelman)
za Call of Duty Hack in Black
Agencja marketingowa rokuAKQA
Zespół marketingowy rokuMicrosoft Xbox
3 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

3 Komentarze

awatar
On (gość) 7 lat temu

A linki do materiałów można prosić?

0 Odpowiedz
Orzeł 7 lat temu

A z chęcią dorzucę. Będą za czas jakiś. :P

0 Odpowiedz
Orzeł 7 lat temu

Zaktualizowałem wpis - tam, gdzie się dało, wstawiłem linki do odpowiednich materiałów.

0 Odpowiedz
OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]