Xbox się nie opłaca? Inwestorzy chcą pozbyć się marki

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Xbox się nie opłaca? Inwestorzy chcą pozbyć się marki - gamedot.pl
Dwójka bardzo wpływowych inwestorów Microsoftu wywiera presję na Satyi Nadelli, nowym szefie firmy. Domagają się oni zamknięcia przedsięwzięć takich jak Bing (wyszukiwarka), Surface (tablety) i Xbox, i powrotu do tradycyjnej dla Microsoftu działalności, czyli skupieniu się na komercyjnym oprogramowaniu takim jak Office czy Windows.
 
Zaniepokojenie wynika z tego, że Windows zarabia coraz mniej, Surface generuje 900 milionów dolarów strat, a Bing aż 1,3 miliarda w samym 2013 roku.
 
Co informacje te oznaczają dla graczy? Na razie naprawdę nic – pozbycie się Xboksa One w tym momencie nie miałoby absolutnie żadnego sensu, jednak losy Bing i Surface wydają się przesądzone (przynajmniej w obecnej formie). Branża gier ma za dużo do zaoferowania, by nagle się z niej wycofać, tym bardziej, że praktycznie cały rynek zostawiłoby się wtedy Sony. 
 
 
źródło: washington post
1 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

1 Komentarz

AKuS 10 lat temu

Przydały by się porządne rewolucje w Microsofcie, może to kwestia ludzi?

0 Odpowiedz
CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]