Vampyr z nowymi poziomami trudności

DonaldT - 
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

Focus Home Interactive, ogłosił, że gra otrzyma dwa nowe poziomy trudności, które mają zapewnić więcej zabawy zarówno dla nowych, jak i doświadczonych graczy.

 

„Story Mode” skierowany będzie do osób, które w Vampyra jeszcze nie grały i do tego nie przepadają za tytułami stanowiącymi wyzwanie. Znacznie obniży on przede wszystkim poziom trudności walki. Łatwiejsze starcia pozwolą skupić się na historii i eksploracji świata przygotowanego przez DONTNOD Entertainment. Drugim nowym poziomem trudności będzie przygotowane z myślą o doświadczonych graczach „Hard mode”. W tym trybie walka będzie znacznie trudniejsza, a za pokonanych przeciwników postać otrzyma mniej punktów doświadczenia. Oznacza to, że trzeba się znacznie więcej napracować, aby dojść do pełni mocy.

0 osób dodało komentarz
1osoba uważa ten artykuł za ciekawy

Far Cry 4 PS4 (gra używana)

Far Cry 4 PS4 (gra używana)

Witamy w Kyrat! W Far cry 4 trafimy do zapierającego dech w piersiach, niebezpiecznego, dzikiego regionu Himalajów rządzonego przed apodaktycznego króla. Ukrytę pomiedzy...

59,00Do sklepu

0 Komentarzy

DonaldTDonaldT
Napisz do autora

Zobacz w sklepie

  • Fotel dla Gracza Genesis SX33 Black-Red Nitro330
    699.00PLN
  • Torba do Laptopa Natec Boxer Black 17.3"
    78.72PLN
  • Zestaw dla graczy 4w1 Fury Thunderstreak Klawiatura + Mysz + Słuchawki + Podkładka
    119.00PLN

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres redakcja@gamedot.pl