Zapatrzenie się branży technologicznej w kierunku wirtualnej rzeczywistości i gogli w stylu Oculuis Rift, Vive czy PlayStation VR wcale nie gwarantuje tym urządzeniom sukcesów. Dopiero dobre gry będą mogły to zrobić... a ich podstawą powinno być to, by nie wywoływały nudności.
Jak twierdzi Chet Faliszek z Valve, gogle VR technicznie już nie wywołują wymiotów ani zawrotów głowy – i jeżeli tak się dzieje to nie jest to kwestia technologii urządzenia, a źle przygotowanych gier.
Ciekawe tylko ilu developerów będzie w stanie tak przygotowywać swe produkty, by faktycznie zawalczyć z dyskomfortem odczuwanym przez niektórych użytkowników. Obawiam się, że początki będą ciężkie...
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy