Trenowanie wilczych szczeniąt w grze? Tak w MGSV

Cascad - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Trenowanie wilczych szczeniąt w grze? Tak w MGSV - gamedot.pl
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nieco schowało się podczas E3 2015. Mimo iż gra dostała świetny trailer to jednak nie trafiła na żadną konferencję, przez co trudno w ogóle pamiętać, że była obecna na targach.
 
 
A jednak była i w kuluarach pokazywano jej nowe możliwości. Miedzy innymi zaprezentowano jak trafiając na jeden z fragmentów mapy w Afganistanie, można usłyszeć piszczące w krzakach wilcze szczenięta. Co można wtedy zrobić? Ominąć je, podnieść, albo wysłać do swej bazy (jednostki bez serca je zabiją…). Jeśli zdecydujemy się na to ostatnie to w przyszłości będziemy mogli korzystać z ich pomocy podczas misji. Mogą np. zwracać na siebie uwagę strażników i pomagac nam omijać ich kolejne patrole.
 
 
Do tej pory pokazano tylko jednego „głównego” psa w akcji – Diamod Doga – jego też znajdowaliśmy podczas misji. Dobrze wiedzieć, że nie zostanie to jedyny futrzak w naszym obwodzie. Dzięki temu Phantom Pain będzie jeszcze głębszą, jeszcze ciekawszą i bardziej nieprzewidywalną grą.
 
 
A premiera już 1 września!
 
 
źródło: siliconera
 

 

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]