Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nieco schowało się podczas E3 2015. Mimo iż gra dostała świetny trailer to jednak nie trafiła na żadną konferencję, przez co trudno w ogóle pamiętać, że była obecna na targach.
A jednak była i w kuluarach pokazywano jej nowe możliwości. Miedzy innymi zaprezentowano jak trafiając na jeden z fragmentów mapy w Afganistanie, można usłyszeć piszczące w krzakach wilcze szczenięta. Co można wtedy zrobić? Ominąć je, podnieść, albo wysłać do swej bazy (jednostki bez serca je zabiją…). Jeśli zdecydujemy się na to ostatnie to w przyszłości będziemy mogli korzystać z ich pomocy podczas misji. Mogą np. zwracać na siebie uwagę strażników i pomagac nam omijać ich kolejne patrole.
Do tej pory pokazano tylko jednego „głównego” psa w akcji – Diamod Doga – jego też znajdowaliśmy podczas misji. Dobrze wiedzieć, że nie zostanie to jedyny futrzak w naszym obwodzie. Dzięki temu Phantom Pain będzie jeszcze głębszą, jeszcze ciekawszą i bardziej nieprzewidywalną grą.
A premiera już 1 września!
źródło: siliconera
0 Komentarzy