Sony ogłosiło, że The Last of Us przekroczyło już próg sześciu milionów sprzedanych kopii co czyni z gry jedną z najbardziej dochodowych nowych marek w historii (i to nie tylko tej generacji). Warto też przypomnieć, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy od swej premiery (a ta odbyła się 14 czerwca 2013) gra trafiła aż do 3,4 milionów graczy.
Pokazuje to nie tylko siłę reklamy, ale i zaufania jakim gracze obdarzyli Naughty Dog. Studio odpowiedzialne za powołanie do życia Crasha Bandicoota, Jaka, Daxtera i Nathana Drake’a jest niczym znak jakości i zdobyło już miliony fanów kupujących ich gry w ciemno. Na szczęście jest to wykorzystywane do tworzenia nowych marek (co jakiś czas oczywiście), a nie do produkcji tasiemców.
Podstępny gamedotowy kowboj, który uwielbia szybkie strzelaniny i głośne samochody (albo na odwrót). Kiedy byłem mały chciałem być Popeyem, zostałem jednak redaktorem bo nie lubię szpinaku. Złapałem wszystkie gołębie w GTA IV.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy