The Elder Scrolls V: Skyrim nie wykorzystało mocy drzemiącej w Xbox One X?

YASIU - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

Według pierwotnych planów The Elder Scrolls V: Skyrim w wersji na Xbox One X miał otrzymać sporą łatkę upiększającą oprawę wizualną i dostosowującą grę do rozdzielczości 4K. Niestety jak się okazuje nie wszystko poszło tak jak sobie zakładano.

Digital Foundry twierdzi, że zastosowano tu 4K renderowane w sposób dynamiczny, co w praktyce oznacza, że gdy dojdzie do większej zadymki na ekranie całość spadnie ponizej zakładanej rozdzielczości. 

Mimo wszystko wersja na konsolę Microsoftu działa lepiej niż na PlayStation 4 PRO na którym płynność potrafiła spaść nawet do 20 klatek. Tutaj mamy chociaż te standardowe 30 fps. 

Nie zmienia, to jednak faktu, że oczekiwano więcej od Bethesdy patrząc na moc drzemiącą w X-ie.

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]