Wprowadzenie opcji graficznych do konsolowej wersji The Division to dość zaskakujący pomysł Ubisoftu. Raczej takich rzeczy nie spotykamy i każdy gra w taki sam sposób... możliwe jednak, że ma to coś wspólnego z tym, że gra będzie otrzymywać sporo łatek po premierze dzięki którym będzie można sobie potem polepszać to jak wygląda także na PS4 i XOne.
Mimo wszystko dziwna sprawa. Zobaczcie sami:
Premiera gry już w marcu, po naprawdę długich miesiącach oczekiwania.
Żartujesz chyba, obie funkcje to nic innego jak wyostrzenie konturów obiektu. Funkcje wyostrzania czy wyłączania filtrów były dostępne już na ps2. Gier nie będę wymieniał bo to było by zbyt proste.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
3 Komentarze
niemal każda gra ma takie ustawienia...
nie na konsole :P co najmniej to dziwne...
Żartujesz chyba, obie funkcje to nic innego jak wyostrzenie konturów obiektu. Funkcje wyostrzania czy wyłączania filtrów były dostępne już na ps2. Gier nie będę wymieniał bo to było by zbyt proste.