W trakcie rozmowy z inwestorami prezes Take-Two, czyli wydawcy takich hitów jak seria Grand theft Auto, czy Red Dead Redemption poinformował o strategii na najbliższe lata w których dość ważną funkcję pełnią mikrotransakcje.
Mało tego. Firma chce umieszczać takowe rozwiązanie w dosłownie każdej dystrybuowanej przez siebie produkcji (zarówni singleplayer jak i multi), aczkolwiek nie zawsze ma chodzić o klasyczne wirtualne monety.
Cała decyzja została podjęta pomimo jak stwierdził Strauss Zelnick ciągłego wsłuchiwania się w negatywne opinie społeczności dotyczace zawartości premium. Natomiast jako przykład pozytywnego odbioru podał NBA 2K18, gdzie wirtualne monety są na porządku dziennym zaś sami fani nie mogą się tego produktu nachwalić.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy