Początek Wiedźmin 3: Dziki Gon rozgrywa się we wsi Biały Sad, która oczywiście pełna jest zwierząt. Ich skrypt/sztuczna inteligencja potrafią się jednak zakręcić (co jest zrozumiałe w tak dużych grach) co doprowadza do komicznych sytuacji, w których… jedna z gęsi postanawia dłużej nie marznąć na ulicy i zdecydowanie wkracza do karczmy (po to, by z niej potem wybiec):
Co lepsze, to nie jedyny przykład gęsi, która postanowiła odwiedzić ludzi w karczmie:
Dla fanów innych dziwnie zachowujących się zwierząt znaleźliśmy też przenikające się prosiaki (zwykły bug, ale zabawnie wygląda):
Oczywiście wszelkie momenty, w których środowisko zachowuje się dziwnie będziemy nagrywać i wam pokazywać bo to w sumie jedne z tych rzeczy, dla których gry z otwartym światem są tak fajne bo pokazuje to jak skomplikowane silniki starają się je "ogarnąć".
0 Komentarzy