Prezes Sony Worldwide Studios Shuhei Yoshida w wywiadzie dla Pocket Lint stwierdził, że PS Move było urządzeniem zbyt nowatorskim jak na swoje czasy. Co więcej, według Yoshidy wciąż jest za wcześnie, by na poważnie podchodzić do projektowania gier korzystających z kontrolerów ruchu.
Ten czas ma jednak nadejść w niedalekiej przyszłości. Jak twierdzi Yoshida, wszystko się zmieni wraz z oficjalną premierą gogli VR firmy Sony, znanych aktualnie pod nazwą Project Morpheus. Prezes uważa, że operowanie w trójwymiarowej przestrzeni wirtualnej nie będzie możliwe bez odpowiedniego kontrolera (w tym wypadku PS Move).
Faktem jest, że PS Move nie mogło wykorzystać całości swojego potencjału, przede wszystkim z powodu przymusowego działa w środowisku 2D (zwykłe ekrany). Czy jednak można mówić o tym, że urządzenie wyprzedziło swoją epokę i musiało doczekać pierwszych zapowiedzi gogli VR? Kiedy PS Move wychodziło w 2010 roku, raczej nikt nie spodziewał się, że kilka lat później wielkie firmy postanowią zająć się tą technologią - kontrolery ruchu miały po prostu "fuksa", gdyż w innym wypadku pozostałyby tylko mało praktycznymi gadżetami.
Źródło: destructoid.com
0 Komentarzy