Pojawienie sie Rocket League na rynku (a już zwłaszcza w PS Plus) było niczym cios łopatą z zaskoczenia. Psyonix stworzyło niewielką grę o wielkim potencjale esportowym i doskonale to monetyzuje wypuszczając ważne aktualizacje jako darmowe, a te zmieniające kosmetykę gry zawsze są wydawane po atrakcyjnej cenie.
Wedlug raportu Wall Street Journal ponad osiem milionów graczy przełożyło się już na 50 milionów dolarów zysku, a jest to ogromny wynik dla studia zatrudniającego garstkę osób. Oczywiście nie są to wyniki robiące wrażenie np. na Activision ale porównajcie sobie to ile oni inwestują w marketing swoich gier, a jak wyglądała reklama Rocket League.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy