Rise of the Tomb Raider jest tematem głównego artykułu nowego numeru Game Informera. Pokazuje to okładka pisma, na której Lara wydaje się walczyć z syberyjskim niedźwiedziem:
- Z pierwszych przecieków dowiedzieliśmy się, że panna Croft faktycznie wyruszy do śnieżnej krainy w poszukiwaniu sekretu nieśmiertelności.
- W grze rozwinięty zostanie nie tylko motyw polowania, ale i tworzenia własnych sprzętów służących przetrwaniu.
- Wiemy też, że za wersję na Xboksa 360 odpowiada ekipa Nixxes Software – czyli ludzie tworzący Tomb Raider: Definite Edition oraz Lara Croft and the Temple of Osiris. Nad wersją „właściwą” czyli tą na Xboksa One siedzi oczywiście Crystal Dynamics.
- Lara trafi do dwóch zupełnie różnych miejsc na świecie.
- Naszym głównym przeciwnikiem ma być środowisko, dzięki podkręceniu anomalii pogodowych, atakom dzikich zwierząt oraz konieczności walki z ludźmi. Zasugerowano też pojawienie się cyklu dnia i nocy.
- Będziemy mogli uciekać i kryć się przed wrogami jednak Crystal Dynamics nie chce ograniczać naszych zapędów do walki. Ta ma zresztą przypominać systemem The Last of Us.
- Do dyspozycji dostaniemy wiele broni jednego typu, a zagadki środowiskowe będą odgrywać jeszcze większą rolę niż w poprzedniej odsłonie.
Przypominamy, że gra ukaże się jeszcze w tym roku ekskluzywnie na Xboksa One i 360. Wiemy jednak, że umowa między Crystal Dynamics i Microsoftem została zawarta na określony okres, więc możliwe, że w 2016 lub 2017 roku (ale późno…) wyjdzie też wersja na PS4 i PC.
źródło: neogaf
0 Komentarzy