W Sieci pojawił się screenshot, na którym widzimy kawałek okienka Steam, zasłonięty launcherem Rise of the Tomb Raider oraz programem konfigurującym grę.
Możemy z niego wywnioskować, że w Rise of the Tomb Raider będzie można włączyć obsługę DirectX 12.
Jak wiemy z kilku benchmarków, jakie opublikowano od czasu pierwszych wersji DirectX 12, nowe API potrafi "podnieść" wydajność renderowania grafiki o 40% - oczywiście, pisząc w ogromnym skrócie.
Zobaczymy, jak bardzo zastosowanie DirectX 12 wpłynie na płynność gry. Przedstawioną opcję możecie zobaczyć już teraz - musicie tylko ustawić uczestnictwo w wersji beta we właściwościach gry na Steam. Niestety, jak na razie ona zwyczajnie nie działa.
OrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy