Rise of the Tomb Raider i opcja DX12

Orzeł - 
4osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Rise of the Tomb Raider i opcja DX12

W Sieci pojawił się screenshot, na którym widzimy kawałek okienka Steam, zasłonięty launcherem Rise of the Tomb Raider oraz programem konfigurującym grę.


Możemy z niego wywnioskować, że w Rise of the Tomb Raider będzie można włączyć obsługę DirectX 12.


Jak wiemy z kilku benchmarków, jakie opublikowano od czasu pierwszych wersji DirectX 12, nowe API potrafi "podnieść" wydajność renderowania grafiki o 40% - oczywiście, pisząc w ogromnym skrócie.

 

 


Zobaczymy, jak bardzo zastosowanie DirectX 12 wpłynie na płynność gry. Przedstawioną opcję możecie zobaczyć już teraz - musicie tylko ustawić uczestnictwo w wersji beta we właściwościach gry na Steam. Niestety, jak na razie ona zwyczajnie nie działa.


Źródło: DSOGaming

0 osób dodało komentarz
4osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

OrzełOrzełOto ja - domorosły webmaster, koder, przedsiębiorca, dziennikarz oraz wielbiciel gier muzycznych i myszoskoczków. Nocami marzę o tworzeniu gier, ale za dnia skupiam się na innych fajnych i ważnych rzeczach, dla odmiany możliwych do zrealizowania.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]