Rise of the Tomb Raider – brak trybu MP i pierwsze screeny z wersji na X360

hraboll - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Rise of the Tomb Raider – brak trybu MP i pierwsze screeny z wersji na X360 - gamedot.pl

Gra Rise of the Tomb Raider nie otrzyma komponentu sieciowego. Square Enix najwidoczniej nie chce marnować pieniędzy na coś, co rozbudzi niewielkie zainteresowanie. Tomb Raider z 2013 oferował sieciową rozgrywkę, ale raczej była ona oceniana negatywnie. Ktoś powie, że teraz Crystal Dynamics skupi się na podnoszeniu jakości kampanii SP. Cóż, tak naprawdę nie zobaczymy tu żadnej różnicy. Dlaczego? Albowiem za MP do Tomb Raidera odpowiadała ekipa Eidos Montreal.

 

Jeśli już jesteśmy przy dziele studia Crystal Dynamics, to warto wspomnieć o screenach pochodzących z wersji na konsolę X360. Tak, to pierwszy materiał... poglądowy. Może rozdzielczość obrazków nie jest powalająca, ale zawsze warto skontrolować pracę wykonywaną przez zewnętrznego developera – konkretnie holenderskie studio Nixxes.

 

 

 

 

Źródło: TheGamesCabin, AGB

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

hrabollhrabollFan gier przygodowych, choć nie boi się próbować rzeczy nowych i nieznanych. Magia pierwszego Turoka sprawiła, że pokochał interaktywną rozrywkę. Graficzne piękno nie jest najważniejsze – nawet największa potwora może wpasować się w gusta hrabolla ;)
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]