- Strona główna
- Newsy
- Reżyser warcrafta broni efektów komputerowych w filmach
Reżyser Warcrafta broni efektów komputerowych w filmach
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Duncan Jones, reżyser nadchodzącej ekranizacji Warcrafta stanął w obronie efektów CGI – na których polega dziś zdecydowana większość filmów fantastycznych.
„Często słyszę, że efekty komputerowe są słabe (…) można je jednak zrobić dobrze i źle. Najlepsze z nich to takie przy których zapomina się, że to CGI.”
Jest to ciekawa wypowiedź w kontekście tego, że fani Warcrafta martwią się przede wszystkim o to, że ekranizacja gry będzie zbyt mocno opierać się właśnie na efektach specjalnych, olewając tradycyjne scenografie. Błąd ten popełnił m.in. Lucas tworząc „nową Trylogię”, a teraz JJ Abrams kręcąc Siódmy Epizod znów chce powrócić do tego, by jak najwięcej elementów filmu było prawdziwymi obiektami…
Film Warcraft planowany jest na 11 marca 2016.
źródło: ign
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
CascadPrawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy