Reżyser Warcrafta broni efektów komputerowych w filmach

Cascad - 
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy
Reżyser Warcrafta broni efektów komputerowych w filmach - gamedot.pl

Duncan Jones, reżyser nadchodzącej ekranizacji Warcrafta stanął w obronie efektów CGI – na których polega dziś zdecydowana większość filmów fantastycznych.

 

„Często słyszę, że efekty komputerowe są słabe (…) można je jednak zrobić dobrze i źle. Najlepsze z nich to takie przy których zapomina się, że to CGI.”

 

Jest to ciekawa wypowiedź w kontekście tego, że fani Warcrafta martwią się przede wszystkim o to, że ekranizacja gry będzie zbyt mocno opierać się właśnie na efektach specjalnych, olewając tradycyjne scenografie. Błąd ten popełnił m.in. Lucas tworząc „nową Trylogię”, a teraz JJ Abrams kręcąc Siódmy Epizod znów chce powrócić do tego, by jak najwięcej elementów filmu było prawdziwymi obiektami…

 

Film Warcraft planowany jest na 11 marca 2016.

 

źródło: ign

0 osób dodało komentarz
2osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

CascadCascad

Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie. 

Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]