PlayStation 4 ma bardzo pozytywny wpływ na sprzedaż PS Vita. Okazuje się, że niezbyt popularny w ostatnich miesiącach handheld cieszył 68% wzrostem sprzedaż tydzień po premierze PS4. Kolejny tydzień to kolejny wzrost – o 65%.
Zwiększona popularność tej konsolki to nie przypadek, składa się na nią nowa kampania telewizyjna, premiera bardzo wysoko ocenianego Tearaway oraz mocna promocja współpracy PS4 i PS Vita. Obraz z nowej konsoli Sony można bowiem bez problemu przerzucać na mały ekranik i cieszyć się „dużymi” grami w czasie gdy np. ktos z rodziny chce obejrzeć film w telewizji.
Prawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy