Poznaliśmy szczegóły Project Scorpio!

YASIU - 
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

 

Poznaliśmy detale dotyczące Project Scorpio. Jednak cały wywód dostępny jest jedynie w języku angielskim. 

Poniżej specyfikacja techniczna samego sprzętu:

CPUOsiem zmodyfikowanych rdzeni x86 w 2,3 GHzOsiem zmodyfikowanych rdzeni Jaguar w 1,75 GHzOsiem rdzeni Jaguar w 2,1 GHz
GPU40 zmodyfikowanych jednostek obliczeniowych w 1172 MHz12 jednostek obliczeniowych GCN w 853 MHz (Xbox One S: 914 MHz)36 poprawionych jednostek obliczeniowych GCN w 911 MHz
Pamięć12 GB GDDR58 GB DDR3/32 MB ESRAM8 GB GDDR5
Przepustowość pamięci326 GB/sDDR3: 68 GB/s, ESRAM maks. 204 GB/s (Xbox One S: 219 GB/s)218 GB/s
HDD1 TB 2,5-cala500 GB/1 TB/2 TB 2,5-cala1 TB 2,5-cala
Napęd optyczny4K UHD Blu-rayBlu-ray (Xbox One S: 4K UHD)Blu-ray

 

Dodatkowo parę faktów:

  • Wszystkie gry z Xbox One śmigające w 900p i 1080p zadziałają na Scorpio w natywnych 4K (dotychczas sprawdzono jedynie Forzę Motosport 6, która chodzi w tej rozdzielczości przy 60 klatkach na sekundę!)
  • Choć konsola posiada 12GB RAM to gry wykorzystają jedynie 8GB z nich gdyż pozostałe 4GB idą na dashboard 
  • Dodano Direct3D 12 co pozwoli na znacznie odciążenie procesora 
  • Zastosowano lepsze chłodzenie względem Xboxa One

To są najważniejsze detale dotyczące Scorpio zaś resztę łącznie z wyglądem konsoli poznamy zapewne dopiero na targach E3. 

0 osób dodało komentarz
3osoby uważają ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

YASIUYASIU
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]