Pantheon: Rise of the Fallen - porażka na Kickstarterze

JohnSnake - 
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Pantheon: Rise of the Fallen - porażka na Kickstarterze - gamedot.pl

Mówiąc o porażce, trzeba wziąć pod uwagę, że od końca stycznia 2014 roku Pantheon: Rise of the Fallen i tak zebrał ponad $460 000 z wymaganych $800 000. Grę będzie można nadal wspierać poprzez oficjalną stronę gry, a wszelkie zdobyte przez użytkowników benefity (jak dostęp do alphy, bety etc.) wciąż będą dostępne. Ekipa z Visionary Realms była świadoma powodów swojej porażki - Pantheon: Rise of the Fallen zapowiedziany został na 2017 rok, a kampania na Kickstarterze nie posiadała żadnych konkretnych informacji. Jak wiadomo, wspieranie takiego projektu wydaje sie być raczej ryzykowne. Twórcy pominęli jednak takie kwestie, jak niepewny silnik gry (Unity 3D Engine, kojarzący się raczej z grami na przeglądarkę) oraz system pay-to-play/comiesięcznej subskrypcji. Brad McQuaid pracował dawno temu nad EverQuestem, natomiast później stworzył nieudane MMO, Vanguard: Saga of Heroes - to właśnie ten tytuł miał spory wpływ na porażkę gry Pantheon: Rise of the Fallen. Więcej informacji na temat nadchodzącej gry MMORPG znajdziecie poniżej:

 

 

 

Źródło: vg247.com

 

 

0 osób dodało komentarz
0osób uważa ten artykuł za ciekawy

0 Komentarzy

JohnSnakeJohnSnakePecetowiec wierny wujkowi Newellowi. Fan sieciówek, 'rogalików' i sandboxów. Serialowy maniak. Wieczny poszukiwacz dobrego kina science-fiction oraz fantasy. Oprócz tego lubi dobre żarcie i jeszcze lepsze piwo. Innymi słowy – typowy nerd.
Napisz do autora

Dołącz do zespołu Gamedot

Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?

Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]