Mówiąc o porażce, trzeba wziąć pod uwagę, że od końca stycznia 2014 roku Pantheon: Rise of the Fallen i tak zebrał ponad $460 000 z wymaganych $800 000. Grę będzie można nadal wspierać poprzez oficjalną stronę gry, a wszelkie zdobyte przez użytkowników benefity (jak dostęp do alphy, bety etc.) wciąż będą dostępne. Ekipa z Visionary Realms była świadoma powodów swojej porażki - Pantheon: Rise of the Fallen zapowiedziany został na 2017 rok, a kampania na Kickstarterze nie posiadała żadnych konkretnych informacji. Jak wiadomo, wspieranie takiego projektu wydaje sie być raczej ryzykowne. Twórcy pominęli jednak takie kwestie, jak niepewny silnik gry (Unity 3D Engine, kojarzący się raczej z grami na przeglądarkę) oraz system pay-to-play/comiesięcznej subskrypcji. Brad McQuaid pracował dawno temu nad EverQuestem, natomiast później stworzył nieudane MMO, Vanguard: Saga of Heroes - to właśnie ten tytuł miał spory wpływ na porażkę gry Pantheon: Rise of the Fallen. Więcej informacji na temat nadchodzącej gry MMORPG znajdziecie poniżej:
Źródło: vg247.com
0 Komentarzy