- Strona główna
- Newsy
- Nowe uzależniające klikadło, czyli gra o reklamie i sprzedawaniu burgerów
Nowe uzależniające klikadło, czyli gra o reklamie i sprzedawaniu burgerów
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
Okej, czas na lekcję marketingu w formie darmowej gry wideo – oto Grab Them By The Eyes czyli gra, w której sprzedajemy burgery rywalizując z sąsiednim stoiskiem… nie jakością, nie specjalną ofertą, nie cenami, nie specjalnymi przepisami, a zwykłą reklamą!
Jako Jay mierzymy się zatem z „sąsiadami” i rywalizujemy o to kto w ciągu tygodnia przyciągnie więcej klientów. Zabawa jest prosta i polega na kilku kliknięciach przy pomocy których kupujemy nowe banery i komponujemy je w hasła. Po każdym dniu nadchodzi czas podsumowania…
I czas wyruszyć zakupić kolejne banery:
A potem powrót na róg mierzyć się z rynkowa rzeczywistością. Naprawdę powinniście sami tego spróbować, tylko uwaga: może wam to zabrać całe popołudnie, wieczór i jeszcze trochę… Miłego grania w każdym razie.
PS Za tytuł odpowiada Terry Cavanagh, twórca m.in. Super Hexagon i VVVVVV.
0osób uważa ten artykuł za ciekawy
CascadPrawdziwy entuzjasta gier, który uwielbia z nich szydzić, żartować i nakręcać się na kolejne premiery. Piszę dla was newsy, raporty, recenzje… lubię oryginalne pomysły, dziwactwa i cały czas jestem na czasie.
Napisz do autora
Jesteś graczem? Interesujesz się branżą gamingową? Chciałbyś pisać o tym co Cię interesuje?
Dołącz do redakcji gamedot.pl i dowiedz się co możesz zyskać. Prześlij nam próbny tekst i kilka słów o sobie na adres [email protected]
Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, personalizowania treści, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w sklepie. Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? OK
0 Komentarzy