Temat mikrotransakcji postanowił rozwinąć Marcus Nilsson, główny producent Need for Speed: Payback ze studia Ghost Games. Deweloper twierdzi, że obecność dodatkowych opji w grach AAA jest uzasadniona z tego powodu, że produkcja gier staje się coraz droższa, a cena 60 dolarów jest za mała, by pokryć koszty produkcyjne...
Ceny gier w sklepach się nie podniosły. Wiem jednak, że ich produkcja jest droższa, niż kiedykolwiek wcześniej. Uniwersum gier zmienia się na naszych oczach. Coraz więcej osób gra coraz dłużej w mniejszą liczbę tytułów. Istotne jest maksymalne zaangażowanie gracza. Pytanie jak zapewnić im dłuższą rozgrywkę?
Trudno znaleźć złoty środek i kompromis, który każdemu się spodoba. (...) W Need for Speed: Payback po zakończeniu wyścigu otrzymujesz kartę. Masz do wyboru trzy karty i wybierasz jedną (generowaną losowo). Możesz założyć to do samochodu, wysłać na śmietnik albo sprzedać za kasę - powiedział Marcus Nilsson ze studia Ghost Games.
Zasadniczo to nie lepiej zrobić dobrą grę, która sprzeda się w milionwym nakładzie niż pakować miliard bzdur za dodatkowe pieniądze?
Need for Speed: Payback trafi na rynek już 10 listopada.
0 Komentarzy