Naughty Dog wreszcie omawia komponent sieciowy przy Uncharted 4. Już wiemy, że w wizualizacji zaproponowano raczej dobre parametry – czytaj 900p + 60fps (w kampanii ustawiono 1080p + 30fps). Teraz przychodzi czas na inne konkrety.
- Komponent sieciowy nie opiera się na dedykowanych serwerach.
- W startujących 4 grudnia testach wersji beta zobaczymy tylko jeden tryb - Team Deathmatch.
- Startowa wersja MP nie zostanie wzbogacona o grywalne pojazdy. Te mogą być częścią popremierowej aktualizacji. Tak, mówimy o planach na przyszłość.
- Przypuszczalnie na premierę otrzymamy 8 map. Nowe lokacje zapewne będą dodawane. Wszak trzeba wykreować środowisko dopasowane do... pojazdów.
- Już na premierę przy MP zobaczymy...mikrotransakcje. Są one mimo wszystko czymś opcjonalnym. Wszelkie bronie, przedmioty zakupimy także za wirtualną walutę (nagroda za sukcesy, postępy w grze).
- W zabawie sieciowej ND będzie lansować dość odmienne koncepcje (jeśli porównamy cechy kampanii SP). Pojawiają się tu magiczne totemy, które pozwalają odblokować specjalne moce (Elena jako żywa pochodnia - taki przykład).
- Pojawiają się też postacie oferujące aktywne wsparcie – kontrolowane przez AI (medyk, snajper itd.).
Gameplay wklejony powyżej to publikacja kanału YT o nazwie Arekkz.
Gra Uncharted 4 debiutuje na rynku 18 marca 2016 roku.
0 Komentarzy